2012 aasta seisuga moodustas gaasikütusel olevate autode arv ainuüksi Euroopas 10 miljonit, (maailmas 21 mijonit). See arv suureneb iga aastaga vähemalt 1,6 miljoni auto võrra. Käesoleval ajal kasutab üle 12 miljoni autoomaniku oma autodel gaasisüsteeme.

Autogaas- vedel petrooleum ehk LPG (ing.k. liquefied petroleum gas) on segu propaanist ja butaanist. Mõlemad on looduses esinevad gaasid, mis veeldatakse mõõdukal rõhul. LPG on maailmas populaarsuselt kolmas alternatiivkütuse liik.

Suurimaks eeliseks on vedelgaasi soodne hind, mis tuleneb vedelgaasi keskkonnasõbralikkusest tänu millele on selle kasutamine mootorikütusena riiklikult soodustatud väiksema aktsiisimaksu kaudu.

Ei pea märkimisväärselt muutma oma sõidustiili ega loobuma väljakujunenud harjumustest. Ka külmkäivitus pole probleemiks kuna mootor käivitub alati bensiiniga ning ümberlülitused gaasilt bensiinile ja vastupidi toimuvad peaaegu märkamatult (erinevus +/- 8-10%)

Vedelgaas on hetkel kõige keskkonnasõbralikum kuid ka autosõbralikum kütus, sest mootor töötab sellega palju vaiksemalt ja kuigi kütusekulu suureneb siis vedelgaasi madalam hind kompenseerib ka selle vähese tõusu.

Autokütusena vedelgaasi kasutamine säästab keskkonda ja raha.

Gaasiseadme paigaldamine ei muuda eriliselt auto mahutavust– saadaval on mitmeid erinevaid ruumisäästlike lahendusi.

Gaasi märkimist väärt eelised:

  • Osta bensiiniauto ja paigaldada sellele gaasiseade tuleb kokkuvõttes odavam kui osta diiselmootoriga auto
  • Üle maailma on vedelgaas hinna poolest palju rahakotisõbralikum kui bensiin.
  • Vedelgaasi soodne hind annab tunda ka siis kui läbisõidud jäävad väikeseks.
  • Kütusepaagi lisamine ei mõjuta auto pagasiruumi mahutavust.
  • Tankides mõlemad paagid on võimalik kahekordistada sõiduki autonoomsust (läbitavat vahemaad)